Archive for 2006年7月3日

预测决赛!

刚刚在新浪逛完,看到贝利的评论了!
于是我大胆且很有把握地预言:
决赛将会是意大利对法国!
至于冠军暂时还不好说,要看贝利过两天怎么说,嗯。

东华~东华~

今年的高考成绩出来啦。东华好强啊~~居然出咗两个省单科状元,顺便拿埋总分前两名。
 
相比起身,莞中就屎好多啦。前两日我同物理仔倾计,佢话莞中最高都係八百三十几嗟——当然,呢个分比我当年高,我绝对唔係话佢低嘅意思——不过莞中今次高分段居然全方位地被东华超越,相信莞中嘅老师同学们都会一排烦啦……我一直都觉得莞中先至係出师弟妹嘅不二选择啊,点解……
 
同阿妈倾起高考嘅嘢。佢话东华实一排宣传啦……跟住佢又话其实呢D嘢都係主要睇个人啦,同学校其实关系唔大,佢宣传好作大。不过过咗无十分钟,阿妈又话,睇来之后几年东莞高考就係由东华来同莞中争啦,其他几间跟唔上啦——好明显,其实我阿妈已经受到宣传嘅影响啦……
 
我本来仲准备联系下今年上THU嘅师弟妹有个照应添——不过东华嘅就算啦,到北京再讲啦,一来唔方便揾到联系方式,二来,人地根本就唔识我……
 
前两日仲去过东华医院,俨然已成东莞最top嘅医院啦。到底东华集团係搞乜嘢架?点解佢地搞嘅嘢同我印象中嘅大财团搞嘅嘢唔同?点解佢地搞公共事业啊……咁样同大财团嘅黑社会feel一D都唔衬啊……